УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА
След като направите поръчка, избраните от вас продукти са запазени в системата и изпратени за проверка в нашия склад. Ще ви уведомим по имейл, веднага щом обработим поръчката, която сте направили, като променим състоянието й в клиентската сметка - във вашия профил.
Фактът, че продуктите са запазени от системата, не е гаранция, че ще ви бъдат доставени. Означава само, че са с приоритет и влизат в контролния ни списък за изпълнение на следващия ден. Като процедура, всички поръчки, извършени в ден X, се дават за проверка и изпълнение на следващия ден. Потвърждението им може да дойде в същия ден или до 4 работни дни в зависимост от броя на поръчките, промоциите и други обстоятелства.
Извършването на поръчка чрез сайта на Квантум Спорт не гарантира наличието на всички продукти, по следните причини:
- Продуктите, визуализирани онлайн вече не съществуват във физическия ни склад или складовете на нашите доставчици поради някоя от следните причини – изчерпана наличност, загуби, грешки в запасите и складовата система, ограничени запаси и други.
- продуктите са дефектни или непълни, което може да бъде открито по време на процеса на тяхното потвърждение.
Гарантираме Ви, че непрекъснато работим за подобряването на системата ни и за подобряването на програмите за управление на инвентара. Качеството на услугите, които предлагаме е основен приоритет за нас, но има случаи, които все още са повлияни от човешкия фактор или технически грешки.
Продуктите (стоките) и количествата в този сайт се актуализират един път на ден. Въпреки това, някои от продуктите може да не са на разположение, независимо че постоянно се опитваме да предоставим възможно най-подробни данни за предлаганите от нас продукти. Практически, постоянно актуализираме снимките, информацията и запасите, но не можем да гарантираме, че цялата информация е пълна или без грешки.
Подробности за наличността на продуктите можете да получите, като се обадите директно на тел. 070040008.
ПОТВЪРЖДАВАНЕ НА ПОРЪЧКИ
Щом получите потвърждение на направената от Вас поръчка, същата преминава в процес на готовност за доставка.
Ще получите потвърждение с важна информация около поръчката ви на имейл адреса, който сте оставили за контакт. Ако сте поръчали повече продукти и само някои от тях са налични за изпълнение и потвърдени, ще ви уведомим, кои от тях могат да бъдат доставени и кои не.
От този момент нататък поръчката Ви ще бъде доставена в рамките на 3 работни дни.
Всички промени около поръчката Ви се виждат в секция "статут на поръчката", в клиентския ви профил в сайта https://www.underarmour.bg
ДОСТАВКА НА ПОРЪЧКИТЕ
Доставката на продукти от Квантум Спорт се осъществява, чрез куриерска компания Speedy Стандартната цена за доставка на поръчки под 89.99 лева с добавен ДДС е равна на 6 лева. В зависимост от Вашата дестинация и крайната стойност на вашите поръчки, транспортните разходи могат да варират. Поръчките се доставят в рамките на 48 часа от датата на тяхното приемане от куриерската компания.
Доставката на поръчки на стойност над 89.99 лева е БЕЗПЛАТНА.
След като поръчката е готова, тя ще бъде взета от куриера и ще последва пътя към вас. Куриерът ще Ви уведоми за деня на доставката. Така винаги можете да се доуточните с него за подробности около времето на доставяне, за промени в адреса на доставката и други.
Обикновено доставката се извършва на втория ден от приемането на поръчката, но една доставка може да се забави по различни причини.
Куриерът ще донесе поръчките Ви на посочения от вас адрес за доставка. Моля, очаквайте го в уговорения час или прехвърлете тази задача, към оторизирано от Вас лице, което да приеме и плати поръчката.
При получаване на поръчката от куриер е необходимо да проверите външността на опаковката, важно е и не трябва да има видими повреди, щети и наранявания по нея.
Ако обаче забележите, че опаковката е сериозно повредена и подозирате, че продуктът може да бъде засегнат от това, може да откажете да приемете пратката и да ни информирате за случилото се. Ако опаковката не показва никакви видими повреди, вземете пакета и подпишете потвърждението за получаването му, предоставено Ви от куриера. Куриерът има задължението да предаде всяка поръчка лично и когато е необходимо да се върне за доставката й.
По правило, ако куриерът не Ви намери на посочения от Вас адрес, той ще се обади на посочения от Вас телефонен номер и ще обсъди с Вас нов краен срок и час за доставка.
Ако и тогава не Ви намери на адреса, поръчката Ви ще бъде върната обратно на адреса, от който е изпратена. При връщането й, ще се свържем с Вас, за да установим причината за отменената доставка и ще създадем нова пратка, ако това събитие е куриерска грешка.
ПЛАЩАНЕ НА ПОРЪЧКИ
Съществуват няколко варианта за плащане на Вашите поръчки.
1. Можете да платите поръчките си с Кредитна или Дебитна карти издадени от VISA, MasterCard или друг лицензиран издател на разплащателни карти чрез виртуалния пос терминал на сайта.
2. Можете да платите поръчки, изпълнени чрез услугата "Наложен платеж" с кредитна и дебитна карти чрез мобилните пос терминали на куриерите.
3. Можете да платите поръчките си и в брой при доставка на служителите на куриерската компания.
Методите на плащане 2 и 3 Ви дават правото на още една безплатна услуга, наречена "Преглед и Тест". Чрез нея можете да се възползвате и в рамките на 10 минути от доставянето на поръчките Ви, можете да ги прегледате и изпробвате в присъствието на служител от куриерската компания, след което, можете да ги запазите или върнете. В случай че решите да върнете поръчката си, моля извършете процедурите описани в секции Процедура за връщане > и Рекламации >.